Reviews
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
Na het plaatsen van je bestelling krijg je een een uitnodiging voor het plaatsen van een review, maximaal één keer per jaar.
Als je een review achterlaat via WebwinkelKeur, moet je een naam en e-mailadres opgeven. WebwinkelKeur deelt deze informatie met ons zodat we de review aan je bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert je naam ook op zijn eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met je opnemen om een toelichting te geven op je review. Als wij je uitnodigen om een review achter te laten, delen wij je naam, e-mailadres en productinformatie met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze informatie alleen om je uit te nodigen een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft geschikte technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonlijke gegevens te beschermen, klik hier voor meer informatie.
WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om gebruik te maken van derden voor het leveren van de service. Alle bovengenoemde garanties met betrekking tot de bescherming van je persoonsgegevens zijn ook van toepassing op de onderdelen van de dienst waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.
Koffieabonnement
Wat is een koffieabonnement bij Tante Sus?
Bij Tante Sus bieden we je een koffieabonnement aan waarmee je altijd vers gebrande koffie in huis hebt. Je kiest je favoriete koffie, de hoeveelheid en de leverfrequentie, en wij zorgen dat het op tijd bij je wordt bezorgd. Bovendien krijg je 5% korting op iedere levering!
Hoe kan ik een koffieabonnement afsluiten?
Het is eenvoudig! Ga naar onze website, kies je favoriete koffie en stel je abonnement in. Selecteer de hoeveelheid en hoe vaak je de koffie wilt ontvangen. Vervolgens vul je je gegevens in en we sturen de koffie direct naar je huis.
Welke betaalopties zijn er voor het koffieabonnement?
Wanneer je via onze webwinkel een abonnement bestelt, geef je toestemming voor een automatische incasso. We bieden hiervoor de volgende betaalmogelijkheden aan:creditcard, Google Pay, Shop Pay en PayPal.Wil je liever betalen met een andere betaalmethoden zoals iDEAL of Apple Pay? Stuur dan een e-mail naar info@tantesus.nl met je abonnementswensen. Wij registreren je abonnement handmatig en sturen je voor iedere levering een betaallink. Via deze link kun je eenvoudig betalen met iDEAL, Apple Pay en andere betaalopties.
Kan ik mijn koffieabonnement aanpassen?
Ja, je kunt je abonnement op elk moment aanpassen! Of het nu gaat om de hoeveelheid koffie, de frequentie van levering of het soort koffie, je kunt alles wijzigen. Klik hier voor toegang tot je abonnementen.
Welke verzendopties heb ik bij een koffieabonnement.
Bij koffieabonnementen worden dezelfde verzendopties aangeboden als bij eenmalige aankopen. Dit zijn onze verzendopties:
- Bij bestellingen vanaf €60,- is verzending gratis.
- Voor bestellingen onder de € 60,- betaal je € 4,95aan verzendkosten.
Als je bestelling bestaat uit 1 of 2 koffiezakken van 250 gram krijg je de optie voor verzending in een brievenbuspakket aangeboden, hiervoor betaal je € 3,95. - Is jouw adres binnen een straal van 10 kilometer van onze vestiging in Oisterwijk (5063CD)? Dan bezorgen wij op woensdagavond je bestelling gratis. Ook als je voor minder dan € 60,- bestelt.
Kan ik mij koffieabonnement ook afhalen?
Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je eerste bestelling kan je een afhaallocatie kiezen.
Afhaallocaties:
Piet van Meintjeshoeve
Adres: Hoog Heukelom 11, Heukelom (NB)
Openingstijden
Donderdag: 9.30u - 17.30 uur
Zaterdag: 9.30-16.30 uur
Zuivelhoeve Berkel-Enschot
Adres: Koningsoord 95, Berkel-Enschot
Openingstijden
Dinsdag t/m zaterdag: 09:00 – 18:00 uur
Zondag: 12:00 – 17:00 uur
Je ontvangt van ons een bericht zodra je bestelling klaarligt. Doorgaans is dit de eerstvolgende werkdag.
Let op: de Piet van Meintjeshoeve is geopend op donderdag en zaterdag.
Wat gebeurt er als ik mijn abonnement wil pauzeren?
Geen probleem! Je kunt je abonnement tijdelijk pauzeren als je even geen koffie nodig hebt. De koffie wordt weer geleverd zodra je het abonnement hervat. Klik hier voor toegang tot je abonnement.
Hoe kan ik mijn koffieabonnement annuleren?
Als je wilt stoppen met je koffieabonnement, dan kan je deze eenvoudig annuleren. Klik hier voor toegang tot je abonnement. Als je hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op en we helpen je verder.
Wat als er een probleem is met mijn betaling?
Als er iets misgaat met je betaling, ontvang je een melding per e-mail. We raden je aan je betaalmethode te controleren en bij te werken. De volgende dag proberen we de betaling opnieuw uit te voeren. Als deze betaling mislukt wordt je abonnement automatisch gepauzeerd. Klik hier voor toegang tot je abonnement, om je betaalmethode bij bij te werken.
Kan ik de koffie zelf kiezen?
Ja! Je kunt kiezen uit een selectie van onze beste koffies, afhankelijk van je voorkeuren. Bestel eerst een proefpakket om jouw favoriete koffie te ontdekken.
Hoe vaak wordt mijn koffie geleverd?
Je bepaalt zelf hoe vaak je koffie wordt geleverd! Kies tussen levering elke 2 weken, 4 of 6 weken, afhankelijk van je verbruik. Je kan deze periode later zelf nog aanpassen, klik hier voor toegang tot je abonnement.
Is de koffie vers?
Ja! Onze koffie wordt altijd vers gebrand en direct naar jou verzonden, zodat je kunt genieten van de lekkerste smaak. Bij Tante Sus staat kwaliteit voorop!
Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn bestelling?
Als er iets misgaat met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen via info@tantesus.nl. We helpen je graag verder en zorgen dat het probleem snel opgelost wordt.