Lees review

Ruilen & retour

Kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Wat de reden ook is je kunt je product binnen 14 kalenderdagen ruilen of retourneren. Nadat je jouw product hiervoor hebt aangemeld heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. In het geval van koffie, thee of andere etenswaren is het van belang dat deze nog in een gesloten verpakking zit.

Hoe kan ik mijn product aanmelden voor retour of ruilen?
Stuur een e-mail naar info@tantesus.nl waarin u beschrijft welk product u wil retourneren of ruilen. Voor retourneren kunt u gebruik maken van het formulier voor herroeping.

Krijg ik mijn verzendkosten terug bij ruilen of retourneren?
Ja, na aanmelding van je retour storten wij binnen 14 dagen het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening, mits wij je retourzending hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van je bestelling naar ons zijn wel voor eigen rekening. 

Hoe stuur ik mijn product terug?
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Zorg ervoor dat u de producten, voor zover mogelijk, in de originele staat en verpakking retourneert. U kun zelf een vervoeder kiezen, de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren? 

  • Verbruiksartikelen (dus ook koffie &thee) waarvan de verpakking reeds is geopend.
  • Ingewisselde tegoedbonnen.
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

 

Voeg toe aan winkelmagen