Lees review

Garantie & klachten

Welke garantie krijg ik op mijn aangekochte product?
Uiteraard doen we ons best om onze producten in goede conditie bij jou te bezorgen. Toch komt het weleens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Je kunt dan aanspraak maken op garantie. Hiervoor moet u het gebrek binnen twee maanden na de constatering hiervan bij ons melden via info@tantesus.nl of 013-8225834. Als het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij voor een kosteloze vervanging of reparatie van het product. 

Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om een eventuele klacht eerst naar ons te mailen via info@tantesus.nl. Dan zoeken we samen naar oplossing. Is het niet naar tevredenheid opgelost? Dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via geschil melden. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Voeg toe aan winkelmagen